понеділок, 17 серпня 2015 р.

У Києві освітяни обговорили необхідність побудови добрих стосунків у різних площинах навчального та виховного процесів.
15 серпня 2015 року за ініціативи Комісії у справах освіти та виховання УГКЦ для освітян, науковців, громадських, релігійних, державних діячів та представників батьківської громади в Київському міському будинку вчителя (вул. Володимирська, 57), відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар: «Позитивна соціальна взаємодія у навчально-виховному процесі».
Мета семінару: представити важливість будування позитивної соціальної взаємодії для сучасного суспільства на основі християнського бачення людини в освітньо-виховних процесах та спрямованості особистості до зрілості/
У роботі Всеукраїнського семінару взяли участь різні фахівці та представники науки, освіти, Церкви і громадськості, що є невипадково, адже українським громадянам і досі намагаються пропонувати міфи про необхідність мурів, які мають розчленовувати життя громадянина на релігійний, професійний, громадський чи інші напрямки. Важливо побачити цілість людської особи та взаємовплив всього людського досвіду.
З вітальним словом до учасників Всеукраїнського семінару, серед інших, звернувся єпископ-помічник Київської архієпархії УГКЦ Йосиф (Мілян).
Почесний гість семінару Його Блаженство Кардинал Любомира (Гузар) відповів на наступні запитання:
1. Якою Ви бачите візію сучасної школи в Україні.
2. Які характеристики, особистісні якості важливо плекати в учнів через викладання предметів духовно-морального спрямування ?
3. Що для Вас означає «зріла особистість» та як така зрілість впливає на між людські стосунки і що означає в духовному вимірі «позитивна взаємодія» між людьми?
4. Яку роль може відігравати Церква в суспільно-політичному розвитку держави?
5. Яким чином громадські організації здатні позитивно впливати на формування соціуму.

Окрім пленарного засідання праця розгорталась у ділових майстернях. Директор колегіуму п.Анна Зварич виступила з доповіддю «Навчальний заклад, як осередок формування української християнської ідентичності» у майстерні філософсько-богословській та викладання предметів духовно-морального спрямування.  Під час майстерень обговорено практичні аспекти позитивної взаємодії у різних площинах освітнього та виховного процесів і випрацювані напрямні необхідного розвитку.


Немає коментарів:

Дописати коментар