У
Києві освітяни обговорили необхідність побудови добрих стосунків у різних
площинах навчального та виховного процесів.
15
серпня 2015 року за ініціативи Комісії у справах освіти та виховання УГКЦ для
освітян, науковців, громадських, релігійних, державних діячів та представників
батьківської громади в Київському міському будинку вчителя (вул. Володимирська,
57), відбувся Всеукраїнський науково-методичний семінар: «Позитивна соціальна
взаємодія у навчально-виховному процесі».
Мета
семінару: представити важливість будування позитивної соціальної взаємодії для
сучасного суспільства на основі християнського бачення людини в
освітньо-виховних процесах та спрямованості особистості до зрілості/
У
роботі Всеукраїнського семінару взяли участь різні фахівці та представники
науки, освіти, Церкви і громадськості, що є невипадково, адже українським
громадянам і досі намагаються пропонувати міфи про необхідність мурів, які
мають розчленовувати життя громадянина на релігійний, професійний, громадський
чи інші напрямки. Важливо побачити цілість людської особи та взаємовплив всього
людського досвіду.
З
вітальним словом до учасників Всеукраїнського семінару, серед інших, звернувся
єпископ-помічник Київської архієпархії УГКЦ Йосиф (Мілян).
Почесний гість семінару Його Блаженство Кардинал Любомира
(Гузар) відповів на наступні запитання:
1.
Якою Ви бачите візію сучасної школи в Україні.
2. Які характеристики, особистісні якості важливо плекати
в учнів через викладання предметів духовно-морального спрямування ?
3. Що для Вас означає «зріла особистість» та як така зрілість
впливає на між людські стосунки і що означає в духовному вимірі «позитивна
взаємодія» між людьми?
4. Яку роль може відігравати Церква в
суспільно-політичному розвитку держави?
5. Яким чином громадські організації здатні позитивно
впливати на формування соціуму.
Окрім
пленарного засідання праця розгорталась у ділових майстернях. Директор
колегіуму п.Анна Зварич виступила з доповіддю «Навчальний заклад, як осередок
формування української християнської ідентичності» у майстерні філософсько-богословській
та викладання предметів духовно-морального спрямування. Під час майстерень обговорено практичні
аспекти позитивної взаємодії у різних площинах освітнього та виховного процесів
і випрацювані напрямні необхідного розвитку.
Немає коментарів:
Дописати коментар