пʼятницю, 18 жовтня 2013 р.

“Україно! Мій  коханий  краю!”

17 жовтня ми у колегіумі урочисто відзначали свято Покрови Пресвятої Богородиці. Ми знаємо, що цей день з давніх часів вважався особливим для козаків, а потім і воїнів, які проливали кров, захищаючи нашу неньку-Україну.

Цього року вся Україна святкує 200-річчя з дня народження Т.Г.Шевченка, який вболівав за долю Батьківщини і переливав свої почуття на папір. Саме тому його твори у поєднанні з українськими народними повстанськими піснями прозвучали на нашій сцені.

Любітеся, брати мої,
Украйну любіте,
І за неї, безталанну,
Господа моліте!

Світ починався зі Слова, і Україна починалася зі Слова. Слово, як плуг, орало правічний переліг життя, із черноземної скиби його виростали поети, і в кожного на устах у час недолі й радості була своя, але одна молитва – Україна.

Свою Україну любіть,
Любіть її во время люте.
В останню тяжкую минуту
За неї Господа моліть.


Нехай ніхто не половить
Твоїх земель, не розтина,
Бо ти єдина Україно,
Бо ти на всіх у нас одна.
Одна від Заходу й до Сходу
Володарка земель і вод -
Ніхто не ділить хай народу,
Бо не поділиться народ.


 Мені, мій Боже, на землі
            Подай любов, сердечний рай
            І більш нічого не давай!
            Мені ж, о Господи, подай
            Любити правду на землі
            І друга щирого пошли!
            А всім нам вкупі на землі
            Єдиномисліє подай
            І братолюбіє пошли!
"Молитва за Україну"



 

Немає коментарів:

Дописати коментар